laupäev, 5. mai 2018

Keskiviikko 11. 04. 2018

Heräsin taas klo 6.20. Sel jälkeen tulivat kahvi, aamuhommat ja aamiainen. Aamiaisen  jälkeen menimme kaikki yhdessä kouluun. Osallistuimme paikallisten matkanjärjestäjien tunnille.  Näimme miten heidän opetuksensa toimivat ja Tk17 esitteli myös esityksen virolaisesta opetuksesta Virosta. Lounaan jälkeen menimme bussilla Haltia luontokeskukseen.
Ensin vierailimme talossa. Siellä oli monia mielenkiintoisia näyttelyitä,  joita katsoa  ja sai  myös karhuluolassa   käydä.  Luolassa oli karhuna pehmolelu. Talon kierroksen jälkeen mentiin tutustumaan vaellusreitteihin. Minä ja Mari eivät vaivautuneet kävellä polkulla, etsimme saman kokoista metsää, ihaillimme kiviä ja viimeistä lunta, jota oli vielä metsässä. Luontokeskuksen jälkeen  pistäytyimme hotelliimme. Saimme kahvia ja söimme hieman. Sen jälkeen menimme Helsinkiin shoppailemaan. Kävin Stockmannin pahimmilla päivillä, jotka olivat todella hulluja. Palasimme hotelliin illalla noin klo 9:ltä. Nukkumaan mentiin taas kello 23.24.